10/20/2012

Hejjj Skarby :***
Dzisiaj sobota byłyśmy z Nutką i Ally tańczyłyśmy i było świetnie :) Jeżeli to czytacie wiedzcie że was uwielbiam :***
Więc tańczyłyśmy sb a tu Ally mówi że ktoś nas podgląda więc my szybo do mojej klatki a tam chłopaki jak się wystraszyłyśmy to tak piszczałyśmy że szok :D
Robiłam przed chwilką nagłówek jak się podoba ?? :)
Zjadłam kolację to już dawnoooo :D miałam spaghetti z sosem bolognese moja Mami jeździ już 13 lat do Włoch więc trochę wie jak się tam gotuje i robi to z włoskich przepisów :D
Oglądam Bitwę na głosy w której jest chłopak z naszego miasta w drużynie Andrzeja Piasecznego ma na imię Filip nie będę pisała jak ma na nazwisko bo wiecie :D
Wstawię wam jakieś tam zdjęcie i lecę :D





Papa kocham was <3


                                                       Klaudia :***