10/13/2012

Hejjj :***
Dziś tag mój zwierzęcy przyjaciel ;) Jak wiecie z mojego innego postu mam świnkę morską :)




Tak wygląda <3


1)Jak nazywa się twój zwierzak?       
Felka- myśleliśmy że to on ale to samiczka :)
2)Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy
Jak pisałam jest to świnka morska mieszana rozetka z długowłosą <3
3) Jak długo jest już z tobą?
Jest ze mną dopiero 4-5 miesięcy
4)Jak dostałaś swojego zwierzaka?
Kupiłam od brata Weroniki znacie ją z innego mojego postu :)
5)Ile ma lat?
7-8 miesięcy ;)
6)Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?
Je mi koce dywany wszystko szarpie :D
7)Co twoje relację ze zwierzakiem dla ciebie znaczą?
Znaczą dla mnie bardzo dużo bo strasznie ją kocham <3
8)Ulubione chwile?
Uwielbiam gdy kładzie mi się plackiem dosłownie ;D
9)Jak nazywasz swojego zwierzaka
Nazywam ją : Fifi, Finka, Mała, Felunia itp :)


Więc to wszystko :)


DOBRANOC :)



                                                               Klaudia :***