10/30/2012

Mini Haul - Zakupy :)

Hejjj :***
Dziś i wczoraj byłam w Jędrzejowie u lekarzy wczoraj wszystko szybko i sprawnie poszło a dziś nie było lekarki i miałam zły humor nw czemu :(
Więc nie byłam w szkole jutro już idę do szkoły ale tylko jeszcze jutro i czwartek piątek wolne ;D
Więc zaczynajmy :)



Wreszcie kupiłam sb kurtkę na zimie :D







Wygląda tak :) strasznie są kolory przekłamane ona ma bardzo oczojebne kolory :D jest na mnie strasznie wielka ale taką chciałam :D jest to kurtka narciarska i kosztowała mnie 89.99 zł


Następną rzeczą jest to tonik :) kupiłyśmy z mamą go w promocji z kremem jest z firmy EVITTE :)
był on w gratisie :D Sam kosztuje ok.8 zł krem gdzieś też koło tego a obaj w tym 2 paku kosztują 7-8 zł jakie ździerstwo prawda :D haha :)Jest o zapachu melona <3
I wygląda tak :





Kupiłam też dezodorant pięknie pachnie *_* nie pachnie kiwi jak obiecuje producent ale mi to nie przeszkadza bo i tak pachnie pięknie :) Jest to słodki zapach a zarazem bardzo świeży ma rozmiar idealny do torebki np na w-f :) Kosztował on ok 4 zł





A teraz :D chyba nikt się nie spodziewa :D :






Elektroniczny zwierzaczek :D tak długo szukałam go :D haha kocham się nim opiekować i karmić :)
kosztował ok 5 zł



ok kończę nie mam siły zaraz idę zjeść :)
I sorka że nie pisałam dawno ale nie miałam weny :D

PaPa <3


                                                              Klaudia :***