10/17/2012

To nie takie ,, Hop Siup '' Oleńko :D

Hejjj :***
Dzisiaj post o wszystkim i o niczym tak na prawdę :)
Jeżeli chodzi o tytuł posta sprzeczałam się z Ally z bloga http://mojmalyswiat233.blogspot.com/     o posta :) że mi się nie będzie chciało i wgl :D ale dobra :)



Dziś w szkole 7 godz ;/ ale długo mi mijał dzień w szkole niestety ...
Jutro też jest 7 godz .... jak ja to wytrzymam jeszcze niemiecki z tą okropną babą ...;( nienawidzę jej chamska i bez czelna ale ten temat zostawię dla sb ...
Ogólnie  było fajnie z muzyki dostałam 8/10 pkt ;) cieszę się nawet bo się nic nie uczyłam w domu .
Nutka z muzyki dostała 10/10pkt a tak nie chciała śpiewać ;) Natalka jest z bloga :http://nutkaa168.blogspot.com/ więc tak :D



Mama kupiła mi wczoraj wełnę taka jak by szarą ale jest tam niebieski różowy i biały taka pomieszana będzie mi robiła Komin :D już się nie mogę doczekać jak taki cieplutki szaliczek włożę :D








niestety nie widać  jaki to kolor wygląda tu na taki okropny szary nw ale ok :)



Jeszcze  nie zrobiłam lekcji nie mam siły :(



Robiłam sb śmieszne zdjęcia wstawię jedno :D


Haha ja dżentelmen z wąsem a może włosem :D haha <3





OK ja lecę może później coś dodam ale nie obiecuję :)



                                                                Klaudia :***