11/26/2012

...............

Hejjj :***
Przepraszam strasznie przepraszam nie wiedziałam że to tak wyjdzie że tyle czasu nie będę pisała :( :(
Postanowiłam napisać jakiś post bo się stęskniłam za wami :D
Jak wiecie już niedługo święta dokładnie za miesiąc już się nie mogę doczekać :)
A Sylwester jeszcze lepiej boże kochany przyjdzie Wika <3 moja kochana wstawię jej zdjęcie zaraz i chyba Kinga i Klaudia :)
Będzie zaaaaaa******iiiiiieeeee :D


Dziś było bardzo fajnie w szkole mieliśmy dwa Polskie strasznie dużo pisaliśmy ale dla mnie na + bo mi się chciało pisać :D
Na matmie pani się obraziła :( :)


Zaraz się będę uczyła z geografii :/ Nienawidzę tej babki :/


Ok więc wstawiam zdjęcia i zmykam :)


Wika :***






Ja i cappuccinko <3 :D



                                                         Klaudia :***