12/18/2012

AaBbCc.....

Hejjj :***
Przepraszam że dawno nie pisałam ale wiecie ;D
Dziś i wczoraj było dość fajnie w szkole nie powiem że nie :)
Dosłownie na każdej przerwie siedzimy z Ally i Nutką i ciągle słuchamy muzyki ;)
Nie mogę z Nutki ciągle się kłócą z Ally o ble co Kochane <3
Kana moja kochana obcięła włosy :(
Kocham dziewczyny z klasy <3
Teraz pewnie teraz dziewczyny są w kościele a ja nie poszłam bo miała przyjechać moja sis ale nie przyjechała bo bidulka chora :(
Byłam w sklepie z moją drugą siostrą w sklepie i była Pyśka ( koleżanka z klasy ) tak ciągle łaziła obok mnie ;D
Teraz siedzę i jem takie pyszne czekoladki od siostry *.*
I przed chwilką czytałam gazety ;)


Flesz <3 - zbieram 
Grazia - mam pierwszy raz ;) 















 Ok dziś na tyle :D
Myślę że już w sobotę pojawi się post o ozdobach świątecznych ;)
Pozdrawiam 


Klaudia :***