12/02/2012

Mini Zakupy :)

Hejjj :***
Przepraszam że piszę dzisiaj ten post ale wczoraj nie miałam za bardzo czasu i ochoty :)
Ale najważniejsze jest to że robię go dziś :D
Może będzie to zaskoczenie ale pojawią się dwa posty :)
Więc nie przedłużając zaczynajmy :


1. Spodnie nie są to jeansy są to spodnie że tak powiem niebieskie granatowe nw ale w każdym bądź razie kosztowały mnie ok 60 zł na bazarku często kupuję tam spodnie ponieważ jest dość duży wybór i są na prawdę fajne :)


Nie są takie krótkie :D haha ucięło mi je :D


Wyglądają na tym zdjęciu jak czarne ale one mają bardzo ładny kolor :D
Jak widzicie na kieszeniach z tyłu mają przyszytą kokardkę :)


2. Kwiatek do włosów może być też brożka kupiony u jubilera za 3-4 zł







3.Zostając przy temacie włosów zakupiłam już jakiś czas temu kolejne opakowanie jedwabiu z firmy Marion-Natural Silk koszt to ok 5-6 zł







4.Zakupiłam również 2 lakiery jeden to koszt ok 2 zł więc bardzo nie wiele a kolory są bardzo ładne niestety mój laptop nie odda ich koloru bo poco ?? :D









W każdym bądź razie jest to cielisty lakier z domieszką pudrowego różu a ten drugi jest to lakierek

malinowy przepiękny <3


5.Ostatnią rzeczą jest to czarna kredka mam wiele kolorów ale nie miałam czarnej :D
Koszt to ok 1,50 zł :)







Ok więc ja się zabieram za pisanie kolejnego posta :D

Papapa <3


                                                    Klaudia :***