12/08/2012

Prezenty + Zakupy :)

Hejjj :***
Przepraszam że dopiero dziś robię post ale nie miałam jak zrobić zdjęć i wgl nie miałam za bardzo czasu ;(
Wczoraj praktycznie ciągle byłyśmy na dworze z Nutką i Ally <3 Super było :)
Więc zaczynajmy :
Od Mikołaja (mamy) dostałam słodycz, pieniądze i leginsy :


Dziwnie się ułożyły :D nw ile kosztowały bo poszłam gdzie indziej a mama mi szybko kupiła :D
Ale są bardzo cieplutkie mają misia w środku <3





Od Kingi dostałam :





Nw z jakiej to firmy ani nic :(
Ale wiem że kosztowało ok 13 zł w rossmanie :D
Są to 2 kule do kąpieli i balsam do ciała :)
Pachną średnio ale da się przeżyć :)

Za pieniądze od mamy kupiłam sb produkty z Eva natura za wszystko zapłaciłam chyba ok 10 zł :D

2 pierwsze są to żel do mycia twarzy (jak na razie jest bardzo fajny) i krem też jest super pachną moim zdaniem ładnie są one brzoskwiniowe :)
Później 2 dezodoranty pierwszy to perfumowany a pomarańczowy to antyperspirant oba pachną pięknie :)


Jeszcze z mamą kupiłyśmy sb koralowy lakier niestety wygląda tu jak jakiś inny :(








I jeszcze jedno taki bonusik :)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





Świneczka Ally Dafi <3 jest piękny ( bo to chłopak ) :)



Więc to wszystko :)


Pozdrawiam was <3


                                          Klaudia :***