1/18/2013

Recenzja : Bza pod cienie Paese ...

Hejjj :***
Jak wiecie jakiś czas temu robiłam post z zakupami w którym pokazywałam między innymi bazę pod cienie z firmy Paese :)
Przyszedł ten czas i moment w którym mogę powiedzieć kilka słów na temat tego kosmetyku :)
jeszcze raz przypomnę jak wygląda opakowanie :

Baza ma bardzo ładny i że tak powiem luksusowy wygląd zewnętrzny co nie znaczy że wewnętrzny jest zły :)




Opis producenta :


Moim zdaniem baza spełnia swoje zadanie utrzymuje cienie bardzo bardzo długo mogłam to zaobserwować na sylwestrze gdzie cienie trzymały mi się od godziny 19:00 do godziny 3:00 i delikatnie cienie zaczęły zanikać :)

Konsystencja mi odpowiada jest troszkę tłusta może mi się tak tylko zdaje ale broń boże cienie się przez to nie wałkują ani rolują .

Kolor jest delikatnie fioletowawy co zdjęcia mogą nie pokazywać z góry mówię że to są zdjęcia z internetu :)








 Nie wiem czemu ale wszędzie gdzie czytam produkt jest niby wydajny u mnie jest to tak średnio z tą wydajnością zobaczymy za jakiś miesiąc dwa jak będzie z tą wydajnością :)


Plusy i Minusy :)

+ Cena : jest to nie wiele ok 13 zł
+ Utrwala makijaż oczu 
+ Długi okres przydatności do zużycia bo to aż 24 miesiące :)
+ Podbija kolor cieni  
+ Konsystencja jest tak na +/-
 
- Zbyt mały pojemniczek co mi akurat nie przeszkadza ale dla dziewczyn z długimi paznokciami jest to minus:)
- Dizajn jest bardzo bardzo zbliżony do bazy z Artdeco ...
- Dostępność 



Więc to tyle myślę że wam się post spodoba :)


Pozdrawiam :)


Klaudia:***