1/03/2013

TAG: 40 pytań kosmetycznych :)

Hej :***

Dzisiaj nie byłam w szkole bo byłam w Jędrzejowie i kupiłam Feluni klatkę :)

Nie miałam pomysłu na post więc znalazłam taki o to tag :)

Więc zaczynajmy :)

1.Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?

Twarz myję 2 razy dziennie
2.Jaki masz typ cery? (sucha, tłusta, mieszana)

Tak prawdę mówiąc to za bardzo nie wiem ale w strefie T mi się przetłuszcza a nos i środek czoła mam bardzo suche więc chyba mieszana .
3.Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?

Żel EVA Naturia for tens brzoskwiniowy
4.Czy używasz peelingów do twarzy?

Baaaaaardzo rzadko
5.Jaka to marka?

Jeśli już to z Joanny kiwi .
6.Jakiego kremu do twarzy używasz?

Również EVA Naturia brzoskwiniowy
7.Czy masz piegi?

No niestety w lato mam na całej twarzy bardzo to widać z bliska ale z daleka nie aż tak :)
8.Używasz kremu pod oczy?

Nie
9.Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?

Na razie to mi się zaczyna :(
10.Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych?

Nie
11.Jakiego podkładu używasz?

Jak na razię nie potrzebuję używania podkładów tylko kremy tonujące obecnie stosuję Ziaja Nuno
12.Co z korektorem?

Korektor używam z Synergen 01 vanilla
13.W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?

Tego to ja nie wiem :D

14.Co sądzisz o sztucznych rzęsach?

Są moim zdaniem przepiękne ale tylko na jakieś imprezy i większe wyjścia
15.Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce?

Tak wiem ale nie stosuję się do tego :D
16.Jakiej maskary teraz używasz?

Tej co była w Haul'u
17.Sephora czy MAC?
Szczeże to nie mam kosmetyków firmy mac ale mam kilka z sephory więc chyba raczej sephora :)



18.Masz kartę pro do MAC?
Nie
19.Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?
Pędzli
20.Używasz bazy pod cienie?
Tak
21.Używasz bazy pod makijaż?
Bazy nie ale krem tak :)
22.Ulubiony kolor cienia do powiek?
Brązowy i cielisty
23.Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie?
Zależy
24.Jak często dźgnęłaś się w oko kredką ?Kredką może 1 raz ale szczoteczkę od tuszu to nawet ostatnio sb do oka włożyłam :D
25.Co sądzisz o pigmentach/ sypkich cieniach?
Mam 4 pigmenty i muszę powiedzieć że nie są złe ale na samej powiece są słabo widoczne ale jeżeli nałożymy bazę lub białą kredkę to jest ok
26.Używasz kosmetyków mineralnych?
Niestety nie
27.Ulubiona szminka?
Nie mam chyba takiej :D
28.Ulubiony błyszczyk?
essence stay with me 03  candy bar
29.Ulubiony róż?
Wibo 06
30.Kupujesz kosmetyki na Ebay/ allegro?
Raczej nie
31.Lubisz kosmetyki z drogerii?
Innych nie używam ;D
32.Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
Kilka razy mi się zdarzyło ale to tylko lakier i chyba cień :D
33.Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
Oczywiście
34.Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
Raczej nie też ja się na co dzień nie maluję
35.Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Obrysowywanie ust konturówką np brązową masakra jakaś albo jak dziewczyny np 15 letnie mają źle dobrany podkład i jeszcze nakładają wręcz plackami bronzer :/
36.Lubisz kolorowe makijaże?
Tylko na imprezy ale też nie za bardzo
37.Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż?
Nie wiem czemu ale bardzo lubię makijaże Mariny Łuczenko :)
38.Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?
Jak mówiłam nie maluję się na co dzień ale jeżeli miała bym wybrać to jakiś produkt do ust lub tusz do rzęs :)
39.Czy wychodzisz z domu, bez makijażu?
No oczywiście
40.Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Tak :D
41.Która firma kosmetyczna jest wg Ciebie najlepsza?
Nw używam różnych 



Więc to wszystkie pytania jedno celowo pominęłam bo nie wiedziałam co napisać :D


Taguję wszystkich którzy mają ochotę zrobić ten Tag :)


Pozdrawiam :)


Klaudia :***