2/18/2013

Całyyy tydzień + OOTD :*

Hejjj :***
Przepraszam że nie pisałam chyba dłużej niż tydzień ...
Wrzucę kilka zdjęć z tygodnia i wgl :)
Od bardzo dawna byłam u dziadków i taty :)
Spotkałam się z moimi koleżankami - przyjaciółkami nw mamy kilka zdjęć jeśli mi Klaudia (moja kuzynka 13) wyśle zdjęcia to na 100 % wstawię :)
No było bardzo fajnie cieszę się że pojechałam i niedługo też jadę :)
Na wiosnę z Olą i chyba Natalka z nami pojedzie mamy zamiar jak mi wiadomo iść do galerii na planty i gdzieś tam jeszcze :D już się nie mogę doczekać :)
Więc to chyba tyle teraz zdjęcia :
Zrobiłam takie bransoletki z muliny ta różowa moja niebiesko różowa Oli :D

Ola jak widać bywała u mnie bardzo często a  co za tym idzie mnóstwo dziwnych historii :D

Tytuł tego zdjęcia '' Ja barista '' :D piłyśmy z Olą taką kawę praktycznie codziennie ( 2 razy ) :D

Takie pycha mandarańcze bo wyglądają jak mandarynki a smakują jak pomarańcze i jak to moja koleżanka nazwała mańdarańcze :D

Zamówiłam sobie wczoraj taki cudowny zegarek o którym marzyłam już bardzo długo znaczy marzyłam o zegarku Michaela Corsa nadal marzy mi się tak owy zegarek ale mnie nie stać :D
Ten zegareczek to kosz ok 40 zł na allegro :)
 
 
 
OOTD
 
 
 
 
Koszula: Sklep u nas w mieście nie znam ceny mam taką samą tylko że miętową a ta jest siostry :D
Spodnie : Mama kupiła we Włoszech 
Pasek : też z Włoch 
Pod spodem miałam czarną bokserkę którą dostałam na święta :D
Zegarek : PERFECT nie znam ceny bo mama go dostała w prezencie od taty a w nim nie chodziła więc sb przygarnęłam :D

Więc to tyle :)

Pozdrawiam <3
 
 
Klaudia :***