3/13/2013

1# Domowy sposób na ...

Hejjj :***
Dzisiaj chciałam z wami się podzielić nową ciekawostką :)
Dzisiaj z Kaną rozmawiałyśmy o zębach i mówi że kiedyś brała sb zęby wodą utlenioną i jej się wybieliły było to widać bo wybieliła tylko górę :D
Pomyślałam sb czemu nie mogę zawsze spróbować no i zjadłam obiad umyłam zęby i na patyczek kosmetyczny nalałam wody utlenionej posmarowałam nią dolne i górne zęby za jakąś godzinę z powrotem ja kilka minut temu patrzę w lustro a tam mam białe zęby aż się zdziwiłam :D
Tak na prawdę zamierzałam kupić jakieś paski wybielające albo pastę ale wyszło jak wyszło paski to koszt ok 50-60 zł więc no to nie jest mało a koszt wody utlenionej to koszt do 2 zł :D
Ja się bardzo cieszę i na pewno będę to stosować bardzo długo :D

Ps: Polecam po użyciu wody utlenionej przepłukać usta wodą lub płynem ponieważ woda utleniona pozostawia po sobie nie zbyt ciekawy smak ...

Pozdrawiam :)


Klaudia :***