3/01/2013

Tag : About Me

Hejjj :***
Piszę ten post już 2 raz :/
Więc nie przedłużając zacznijmy :


Pytania:
1. Jak masz na imię?
2. Kiedy masz urodziny?
3.Co studiujesz ? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
5. Jakiej muzyki słuchasz?
6. Czy pracujesz?
7. Czego szukasz w drugiej osobie?
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
9. Ulubione jedzenie?
10. Ulubiona część garderoby?
11. Czy masz zwierzątka?
12. Ulubione miejsce?
13. Czy masz drugie imię?
14. Ulubiony przedmiot w szkole?
15. Ulubiony napój?.
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
19. Ulubiona książka?
20. Ulubiony kolor?
21. Ulubione zwierzątko?
22. Ulubione perfumy?
23. Ulubione święto?
24. Czy skończyłaś liceum?
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
26. Czy mówisz w innych językach?
27. Czy masz rodzeństwo?
28. Ulubiony sklep?
29. Ulubiona restauracja?
30. Czy lubisz szkołę?
31. Ulubiona osoba z yt ?
32. Ulubiony film?
33. Ulubiony program w telewizji?
34. Jaki masz telefon?
35. Ile masz wzrostu?

Odpowiedzi :
1.Mam na imię Klaudia :)
2.Urodziny mam 11 maja jeśli chodzi o rok to 1999 :)
3.Do studiów mi jeszcze daleko ale jak byłam młodsza to chciałam być piosenkarką, panią doktor albo nauczycielką :D
4. Nie 
5.Zależy 
6.Nie jeśli chodzi o takie prace np zbieranie truskawek to zdarzyło się parę razy :D
7.Zaufania, szczerości no i oczywiście poczucia humoru :)
8.Zazwyczaj do siostry albo mamy czasem też do Natalki i Oli ale raczej ja smutek trzymam w sobie.
Ale tak to nie mam osoby której mogę w 100% zaufać
9.Nie mam ulubionego jedzenia :D a nie mam jedzenie mamy :D
Albo Oli mamy placki ziemniaczane haha :D
10.Buty torby oczywiście jeżeli można też zaliczyć to kocham zegarki :D
11. Tak świnkę morską i kotka tymczasowo :)
12.Kocham Kraków i NYC czyli Nowy Jork <3
13.Niestety rodzice nie obdarowali :D
14.Jeżeli można to nazwać przedmiotem to Informatyka albo W-f
15.Nie mam :D
16.Nie mam jednej :D
17.Maja i Kacper
18.Nie :D
19.Nie czytam :D
20.Czarny, niebieski, biały, fioletowy :)
21.Nw kocham wszystkie zwierzęta <3
22.Puma Animagical :)
23.Wielkanoc i Boże Narodzenie :)
24.Dopiero zaczęłam gimnazjum :)
25.Tak raz w Niemczech :)
26.Uczę się angielskiego i niemieckiego ale nie umiem mówić płynnie :D
27.Tak dwie starsze siostry :)
28.Nie mam :)
29.Nie chodzę :D
30.Oczywiście że nie :D
31.Nie umiem powiedzieć :)
32.Tylko mnie kochaj i 50 pierwszych randek :D
a jeśli chodzi o odcinkowe to przepis na życie, przyjaciółki i Top model :D
33.Nie mam :D
34.Nokia 113 różowa :)
35.160-162 :)

Więc to wszystkie pytania pozdrawiam <3

Klaudia :***