4/07/2013

Organizacja kosmetyków :)

Hejjj :***
Dzisiaj jak sama nazwa wskazuję robię post z moją organizacją kosmetyków :)
Mówię z góry że nie maluję się na co dzień i że jest tego sporo ...
Bez zbędnego przedłużania zacznijmy :D

Moje kosmetyki kolorowe mieszczą się w dwóch szufladach :)

Głównie trzymam je w takich oto koszyczkach których mam mnóstwo :D


Moja pierwsza szuflada:


Jak widać mam tu kosmetyki do twarzy błyszczyki balsamy kremy i moje pędzle :)

Druga szuflada:


Tutaj mam moje cienie do powiek, pigmenty kredki tusze których nie widać kredki, większe palety, szminki, zalotkę bazę pod cienie i taki pojemniczek z kwiatkami

Haha ale szybko :D

To tyle jak widać szybko mi poszło nawet się nie spodziewałam miałam konkretne zdjęcie ale postanowiłam dodać tylko te :D

Moje zdjęcie i zmykam :)





Papa :***



Klaudia :***