7/06/2013

Małe ''makijażystki''

Hei !

Dziś chciałam poruszyć temat o którym myślę odkąd zaczęłam oglądać Vlogi urodowe, czyli dziewczynki po 10-12 lat pokazujące (pewnie mamy/starszej siostry) kosmetyki przed wszystkimi .


Dobra może ja kiedyś też chciałam nagrywać jak te starsze dziewczyny filmiki ale dzięki bogu mi to przeszło.
Te dziewczynki bo dziewczynami jeszcze ich nazwać nie można po prostu ośmieszają się przed całą YouTub'ową społecznością .

Chyba każdy z nas widział choć jeden filmik jakiejś tego typu dziewczynki .
Wpisując na YT na przykład ''śmieszne filmiki'' klikamy na jeden z nich a z boku w polecanych zawsze znajdzie się właśnie filmik tego typu.

Po pierwsze one się ośmieszają bo tak na prawdę jakie mogą mieć pojęcie dzieci o wizażu ?
No właśnie żadne .

 I nawet najbardziej tolerancyjna osoba nie hejtująca ani nic napisze jakiś komentarz pod jednym tych no nie ukrywajmy żałosnych filmików .

W większości te dziewczynki nawet nie ukrywają tych filmików tylko zostawiają i co dzień jakaś osoba doda tam komentarz oczywiście nie przyjemny ...

Ja też nie jestem święta no i napisałam którejś tam kiedyś komentarz hejtując ją .

Parę filmików tego typu:




Nie chcę na nikogo nic mówić ale właśnie starsze dziewczyny nagrywające inspirują te dzieci do nagrywania.


Jest mnóstwo parodii filmików tych dziewczyn...
I teraz parę przykładowych :




A wy co myślicie o tych dziewczynkach ?


___________________________________________________________________________
Zapraszam was na bloga mojej koleżanki Łucji :)
Klik 




Zapraszam do komentowania i obserwowania :)
(Na pewno się odwdzięczę)
Klaudia :***