8/17/2013

Before you know it.

Heeej !

Prawie cały wczorajszy dzień spędziłam z Wiką <3
Wyszło na to że nie byłyśmy w końcu w tedy na rowerach bo okazało się że Wika spadła z konia i jej stanął na rękę, więc spędziłyśmy cały dzień na gadaniu wyłupianiu się i śmianiu z nieznanych nam ludzi (jak zwykle) :D
Postanowiłam też nie kupować tych butów chociaż są ładne ale zbieram na coś innego :D
 15.08 jak wiecie było święto a ja nie miałam ani zdjęć ani pomysłu na posty więc nie zrobiłam wczoraj taj też nie miałam zdjęć więc nie zrobiłam ale wieczorem poszłyśmy z Wiką robić zdjęcia więc coś tam teraz mam :)

Więc wstawiam wam obiecane zdjęcia :)



bluza-sklep no name Kielce/ spodnie-bazarek/ buty-real/ bransoletka-sklepik u nas w mieście 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Masz do mnie pytanie ? :)

Klaudia :*