9/14/2013

Czy ludzie naprwde nie mają własnego zdania ?

Hejka!
Dzisiaj post będzie tematyczny :D

Od jakiegoś czasu chodził mi ten temat po głowie i nie wiedziałam jak się za to zabrać a mianowicie chodzi mi o kopiowanie, kserowanie, zgapianie (jak kto mówi) ...

Nie lubię jak ktoś nie ma własnego stylu życia/bycia nie ma swojego zdania na dany temat, zobaczy coś u kogoś i po prostu chce się ten ktoś podlizać kupując takie same rzeczy, lubiąc te same osoby co ty ? nie wiem ...
Bardzo irytuje mnie coś takiego że jak ja lubię coś/kogoś albo coś/kogoś komuś pokażę to ten ktoś od razu jest jego/jej fanką myśl że wie o tym kimś wszystko że jest największym fanem a o istnieniu tej osoby wie może nw 2-3 dni góra tydzień i nie zamieniła z tą osobą nawet jednego zdania (przez internet czy coś).
Albo jak ty mówisz ciągle od kilku miesięcy jakieś słowo/powiedzenie to ktoś inny go zaczyna używać a wcale go na przykład kiedyś nie znał i mówi ''takie tam moje słówko ja wymyślił-em/am'' jest to moim zdaniem żenujące kiedy ktoś tak mówi słysząc to słowo pierwszy raz parę tygodni temu z ust innej osoby ...
Nie przeszkadza mi że ktoś lubi tą samą osoby co ja tylko denerwuje mnie to że ktoś wszystkie lubi te osoby co ja, i nie zdarzyło się to raz czy dwa tylko ciągle jeśli kogoś polubię albo jak polubię jakiegoś bloga i jest moim ulubionym  który najczęściej czytam to ten ktoś ma takie samo zdanie jak ja chociaż przeczytał jednego posta tej osoby .

Tak samo kiedy powiem że mi się coś podoba i chciała bym to mieć to ten ktoś mówi '' O no mi też się podoba jutro sobie to kupię'' to wiem że robi mi ta osoba na złość, nie wiem po co robić takie rzeczy na złość nie rozumiem takich ludzi ... 

Znam kilka takich osób co tak robią i no jak pisałam nie zdarzyło się to raz tylko ciągle jak znajduję coś/kogoś nowego i temu komuś o tym powiem co moim zdaniem jest świetny te/ta to ten ktoś ma takie samo zdanie a zna tego kogoś ode mnie ...

A wy macie takie osoby w swoim życiu tak zwane ''papugi'' co wszystko papugują ??

Nie chodzi mi tu o taki sam styl ubierania o to że ktoś chce być taki jak ja tylko o to że ten ktoś chce się popisać i że ten ktoś jest lepszy niż ja że ma wszystko najlepsze i nie ma swojego zdania na jakiś temat ...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nie wiem czy ktoś zrozumiał o co mi chodziło w tamtym poście ale napisałam to najlepiej jak potrafiłam :)

Wczoraj fajnie na dworze słońce świeci mówię ''super okazja pójdę trochę poczytać na balkonie'' (tak czytam ciągle tą samą książkę ale przez większą część wakacji nie czytałam bo mi się nie chciało )
przeczytałam stronę i przewróciłam kartki spojrzałam się na bloki patrze a tu ciemno jak nie wiem chmura czarna i zaczęło lać, mówię ''to se poczytałam'' 



Chyba dopada mnie przeziębienie a raczej już dopadło :(
Wszystko na to wskazuje : katar, kaszel, ból gardła + kichanie <-- <3
Prawdo podobnie zaraziłam się od Oli lub Natalki :D

Moją dzisiejszą rozrywką było pójście z siostrą na zakupy, siedzenie na komputerze pod kocem i oglądanie LOL'a <3


 +
+
+
 Zapraszam was na bloga mojej kochanej siostrzyczki Roksany :)
Blog jest o tanich i szybkich sposobach na obiad :)

Klik


Wam jak mija weekend ? :)