11/15/2013

Finally the weekend

Hejka!
Za oknami chyba wszędzie nie jest za ciekawie, wczoraj z dziewczynami jak byłyśmy wieczorem na dworze już był przymrozek a dzisiaj rano jak wstałam to na drzewach, trawie, samochodach wszędzie szron ...
Ten tydzień był w 100% udany za każdym razem jak przyszłam ze szkoły czekała na mnie jakaś niespodzianka <3
Jak wiecie współpracuję z firmą Sheinside, wczoraj przyszła mi od nich pierwsza paczka, ja wybrałam bluzę z lwem w której byłam w szkole. Jest mega cieplutka, wszyscy mówili że zimno a mi było tylko zimno w dłonie .
Dziś idziemy z dziewczynami na pizzę, miałyśmy iść na zdjęcia ale coś nie wyszło .
W szkole mamy coś takiego jak projekty edukacyjne i każde II klasy je robią my wybrałyśmy sobie wywiad z burmistrzem miasta oraz sondę uliczną to wszystko będzie w formie filmiku, w środę nagrałyśmy wywiad u burmistrza a jutro czyli w sobotę idziemy nagrywać sondę :)
 
-  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  - 

bluza - klik


Jak wam minął ten tydzień ?