1/29/2014

A few days

Hej!
Tak się nie mogłam doczekać śniegu a tu proszę zasypało nas,podobno ma być w piątek odwilż czego nie chcę.Już od poniedziałku rozpoczynają się mi długo oczekiwane ferie którymi już żyję, na jutro jeszcze mam nauczyć się trenu i zrobić opis obrazu z polskiego, w piątek na szczęście nie mam żadnych sprawdzianów ani kartkówek więc myślę że będzie dość fajnie w szkole z resztą będzie to ostatni dzień z moją pełną klasą bo niestety kilku chłopaków przepisują do innych klas :'(
W ferie zapewne pojadę na kilka dni do babci a co za tym idzie wreszcie spotkam się z Klaudią i Patrycją za którymi bardzo tęsknie. Jakiś szczególnych planów właśnie oprócz tego wyjazdu nie mam zaplanowanych na ferie ale na pewno muszę odespać bo jakoś ostatnio chodzę ciągle zmęczona i nie wyspana, z resztą o czym my mówimy to TYLKO 2 TYGODNIE a mi do regeneracji potrzebne jest słońce i 2 miesięczny odpoczynek (chodzi mi o wakacje) !




Jakie macie plany na ferie?

Ps:Jeżeli jest tu ktoś kto zna się na wyglądach bloga i był by chętny zrobić dla mnie niech napisze na pocztę : klaudia.dzusiaa@gmail.com