4/18/2014

Święta, święta

Hej!
Więc chyba większość z nas zaczęła już w środę swoją przerwę świąteczną, ja mam wolne do 28 bo piszą egzaminy z czego średnio się cieszę bo od jakiegoś czasu lubię chodzić do szkoły :D
U nas w szkole od dawna jest tak że w ostatni dzień przed świętami mamy szkolnego lejka i ten był mega udany sama się nie spodziewałam że będę tak mokra i że tyle razy się będę przebierała :D 
Na koniec my z dziewczynami z klasy miałyśmy plan że w szatni oblejemy chłopaków z 3 klasy no i tak się stało i wyszło na to że teraz jestem troszkę chora bo oczywiście całe mokre z dziewczynami szłyśmy w zimno do domu ... no niestety trzeba przecierpieć :D
Tydzień temu przyszedł mi mój cudowny i orginalny zegarek ze strony : Klik 
Jeżeli ktoś jest zainteresowany kupnem czegoś z tej strony po wpisaniu tego kodu KLGLC10 dotrzymacie 10% zniżki :) 
Tak na święta chciałam wam życzyć mokrego dyngusa smacznego jajka i oczywiście obyście spędzili te święta w rodzinnym gronie :)


------------------------------------------------------------------------------------------