10/07/2012

Nudy ...☺☻♥♦♣♠•◘○◙♂♀♪♫☼

Hejjj :**
Jest 13:05 a ja się czuje jak by była 10 :00 :( przez to niestety minie mi strasznie szybko dzień ...
Wczoraj znowu była u mnie Klaudia i robiłyśmy ciasto w kubku z mikrofalówki :D wyszło pyszne na śniadanie też sb zrobiłam :D
Robiłyśmy je z tego przepisu tylko nie dawałam oleju nutelli, soli i dodawałyśmy proszek do pieczenia jest konieczny gdy go nie dodacie ciasto wam nie wyrośnie  http://www.malacukierenka.pl/czekoladowe-ciasto-w-5-minut-z-kubka.html :) polecam jeżeli wam chce się czegoś słodkiego a nic nie macie w domu to jest bardzo szybkie i pyszne można jeszcze wstrzyknąć strzykawką do środka dżem ;)
A pogoda u nas jest okropna ciągle leje ... :(



Dziś dostałam od przyjaciółki moich sióstr Moniki (jest dla mnie jak siostra) pierścionek talerzyk i filiżankę jest prze słodki <3 kosztował nie więcej niż 20 zł :)
I tak wygląda na moim palcu dłoni nw :D

Już kończę może jeszcze coś dodam ale nie obiecuję :)

Ps: Jeśli zrobicie to ciasto z kubka napiszcie czy wam wyszło i jak smakowało :)



Klaudia:***