10/08/2012

Paznokciowy zawrót głowy :) ...

Hejjj :***
Dzisiaj dla was mam post o moich ulubionych lakierach do paznokci wszystkich nie chciało by mi się opisywać i robić im zdjęć  :)
Mam ok. 80-85 sztuk lakierów :D
Więc nie przedłużając zacznijmy:

Wszystkie lakiery trzymam w zielonym koszyku kupionym u nas w mieście :)






Te lakiery kupuje u nas w malutkiej drogeryjce są nie drogie dokładnie nie pamiętam ale na 100% nie kosztują powyżej 3-4 zł :)
Są to neony i 3 dość stonowane kolorki w sam raz na jesień 3 od prawej a ten fiolet w środku jest moim ulubionym :)


Na paznokciach bardzo lubię mieć też brokaty z jakimś np czarnym lub różowym bazowym lakierkiem :)
Te 2 pierwsze od prawej są to lakiery z brokatem w przeźroczystej bazie :)
A te 2 od lewej są to wibo i Golden Rose :P



Bardzo też lubię lakiery firmy Mini Simple Beauty mam ich więcej ale pokazałam moje ulubione kolory :)
Lakier pierwszy od prawej jest z firmy Dor (kupiony u mamy Nutki) której nie znam ale pisze że jest do manicuru więc kupiłam bo chciałam właśnie delikatny mleczny lekko pudrowy lakier :)





Ok teraz moje ozdoby :D Trzymam je w pudełeczku po ferrero rocher :)





Tu są moje dwie karózelki ta od lewej z cyrkoniami ta od prawej ze wszystkim :D




Tu są moje wszyściusieńkie ozdoby w słoiczkach są tam kółeczka gwiazdki kwiatuszki i tp.






Ok wreszcie wszystko :D


Na koniec moje zdjęcie ;)





Później dodam jeszcze kolekcje szminek bo zrobiłam już zdjęcia :)
Ja lecę papa :**




                                                     Klaudia:***