10/08/2012

Moje szminki ☺☻♥♦♣♠•◘○◙♂♀♪♫☼

Hejjj :***
Jak obiecałam robię post o moich szminkach :)
Nw jak zacząć ale ok :D


Pierwszymi dwoma pomadkami są pomadki z Nivea są w tym poście ponieważ nadają trochę kolorku.
Pierwsza to Perl Shine a następna wszystkim dobrze znana vitamine shake :) są świetne mają piękne zapachy moim zdaniem ładniejszy kolor na ustach daje ta witaminowa, jest to kolor naturalny a ta z połyskiem jak sama nazwa mówi daje chamski połysk na ustach ale i tak ją bardzo lubię :)


Następne 3 pomadki z Celii są wam doskonale znane zapraszam na ich recenzję niżej :D


Te dwie pomadki ą w bardzo ciemnych kolorach czerwonym i oranżowo-koralowym ta czerwona jest z bell nr 19 a ta oranżowa jest z vibo nr 23 :)


Te szminki są całkiem inne. Ta jasna jest z essence nr 53 bardzo ją lubię  a ta druga z virtual bez numerka :p


Te 3 kupiłam za jakieś 3-4 zł nie lubię ich może tylko troszkę tą jasną kupiłam je tylko na jakieś imprezy typu sylwester i tp...


Te dwie również kupiłam na ta owe wyjścia ta różowa jest straszną żarówą ale moja kamerka tego nie oddaje . swego czasu używałam często tej jasnej ale już jej nie używam nie lubię ich ...


Więc to były moje szminki myślę że wam się spodoba mój post :)
Klaudia przyszła idziemy się uczyć :D
Pozdrawiam <3



                                                        Klaudia :***