10/10/2012

Bez komentarza ...

Hejjj :**
Dzisiaj nie byłam w szkole najpierw zaspałam a później już mi się nie chciało wstać więc nie poszłam jeszcze na dodatek się źle czuję boli mnie gardło i mam zachrypnięty głos :(
Mam tak zwane zakwasy bo wczoraj zrobiłam ok 250 brzuszków ... odchudzam się ;D
Ważę strasznie dużo mam 161cm i ważę 53-54 kg :(
moim zdaniem jest to strasznie dużo :/
Jestem najgrubsza z klasy ;(
Jak jestem głodna piję zieloną herbatę i mam zamiar stosować dietę Dukana tak zwaną białkową czy jakoś tak nw ...
Wstałam o 12 wytrzepałam dywany za jakieś 30 min znowu poćwiczę i tak ...
Pokażę wam zdjęcie ćwiczeń jakie można wykonać za pomocą krzesła :)


Kliknijcie na nie to będzie większe :D

Jestem złą jak nw na siebie że jestem taka gruba ;(
Ja lecę może jeszcze coś później wstawię ale nie obiecuję :)







To papa <3


                                                                Klaudia:***