10/11/2012

Pyszna choroba .

Hejjj :***
Dzisiaj znów nie poszłam do szkoły bo mam gorączkę i się źle czuję :(
Jutro muszę iść do szkoły bo jest ślubowanie klas I oczywiście gimnazjum :D
I tak siedzę opatulona i się nudzę ...
Wymyśliłam sb świetne śniadanie zresztą na kolację też to jem bo się odchudzam :)
Potrzebne jest :
Miseczka lub szklanka
Jogurt naturalny
Musli ( ja mam z rodzynkami i otrębami )
Wymieszać i gotowe do jedzenia nisko kaloryczne i pyszne :)
Wykonuję różne ćwiczenia wczoraj ćwiczyłam ok 40 min :)
Pamiętajcie jeżeli się odchudzacie nie głodujcie się i dużo ćwiczcie :)
Ja mam strasznie męczące ćwiczenia i wgl ale to na prawdę pomaga :D
Wczoraj się kłóciłam z Ally bo ona myśli zawszę że ma rację i mi nie wieży że się źle czuję ...
Pozostawię to bez komentarza ...

Przyjechała Monika :)
Kupiła sb przepiękne szpilki są tak na prawdę oczojebne zielone ale moja kamerka tego nie oddaje :(
wstawiam wam zdjęcia :D




Kosztowały tylko 40 zł :)


Ja już kończę bo mi strasznie zimno :( papa <3








                                                       Klaudia :***