11/13/2012

1# Zdenkowani czyli projekt denko :)

Hejjj :***
Dziś pokażę co udało mi się zużyć w ciągu ostatniego miesiąca :)


1. Bi-es Hot Woman - <3 kocham ten zapach bardzo słodki taki mój :D
2.Istinto Panna Fragola- zapach piękny jest to truskawka z bitą śmietaną :) niestety nie kupię ich ponownie bo one nie są dostępne w Polsce :( Mama przywiozła mi je z Włoch :)


3. Editt - Krem do stup nie nawilża za bardzo ale nie jest najgorszy :)
4.Nivea krem - chyba wszystkim baaaaardzo dobrze znany :D
Używałam go razem z mamą i siostrami stosujemy go na bardzo suche miejsca np ; łokcie, kolana, pięty :)


5. Mil Mil - jest to dziwna nazwa ( krem do kąpieli ) :D ale chyba każdy wie o co chodzi :)
Jest mały ale bardzo wydajny :)
6. Ziaja - Tonik ogórkowy też go mnóstwo osób zna pewnie większość z nasz miała tonik z Ziaji w domu :) bardzo fajnie odświeża skórę idealny na lato :)


7. Natural Silk - Jedwab do włosów . Używam go na końcówki i zauważyłam że włosy są miększe ale są i tak zniszczone po przez ciepło ...
8. Shamtu - szampon aloesowy jest to moja chyba setna butelka ( w przybliżeniu ) lubię go bardzo się pieni i właśnie za to go lubię :) Ale mój nos nie lubi już jego zapachu :( :D


Ok więc to wszystkie kosmetyki które chciałam wam pokazać :)

Pozdrawiam <3


                                                     Klaudia :***