11/10/2012

Mini Haul ;* + troszkę gadaniny :D

Hejjj :***
Dziś jak obiecałam robię mini mini Haul :)



Kupiłam 3 kosmetyki :)

Więc :


Kupiłam Lakier firmy Yuxan :D ma on nr 05. kosztował ok 3zł jak go zobaczyłam bez wahania zapłaciłam za niego :) bardzo mi się podoba ma bardzo fajne opakowanie :) ogólnie moim zdaniem lakier jest świetny mam na zdjęciu 2 warstwy :)




Następnie kupiłam 2 szminki które bardzo ładnie pachną i się dziwię bo mam tej firmy pomarki i cuchną :D kosztowały ok 4 zł były taniutkie :)
1. Ta pomadka jest troszkę że tak powiem koralowa ze złotymi drobinkami które pięknie wyglądają na ustach :)
2. Zaś ta pomadka jest niby matowa a troszkę perłowa jest delikatna zresztą obie nie są intensywne można pięknie z nimi popracować :D


Szczerze jestem strasznie zadowolona z tych kosmetyków :D


A teraz jak ki minął wczorajszy dzień :D
Przyszła do mnie Klaudia którą znacie z innego postu :)
Oglądałyśmy ,, Jesteś Bogiem '' prawie się popłakałyśmy na koniec :)
Miałyśmy popcorn ciasto picie i chipsy :D
Klaudia upiekła pleśniaka (wiem wiem nazwa) :D ale bym bardzo dobry :)
Ogólnie dzień bardzo udany myślę że dziś też będzie bardzo fajnie :D


Nie ma już co pisać :D Może coś jeszcze napisze ale nie obiecuję :)
Papapapa <3


                                                                    Klaudia :***