12/23/2012

Świąteczne zamieszanie :)

Hejjj :***
Dzisiaj jest takie w domu zamieszanie nawet nie czuć że jest niedziela bo mama piecze ciasta i wgl ;)
Wczoraj znalazłam na blogu Marty Klik świetną stronę do której macie link Klik tu jest akurat moja ;)
Na niej robi się właśnie stroje jak kto tam woli no kombinacje strojów ;)
Teraz jest już ciemno <3 niedługo włączę sb lampeczki na choince zrobię kawusię i będę siedziała :D
Teraz oglądałam filmik na yt i piszę z Natalą akurat mi napisała że chce powiedzieć o tej stronce na blogu ;)
Wczoraj kupiłam sb 2 kredki i co się okazało że jedną mam już taka samom :(
żal 
Myślę że w 1 dzień świąt zrobię post o moim świątecznym domu bo jeszcze chce zrobić zdj moich świątecznych potraw :)
Nawet nie mam zdjęcia jakiegoś żeby wam wstawić :D
chyba zaraz zrobię post pod tytułem ,,Miszmasz zdjęć '' :)
Więc to na tyle :)
Do zobaczenia zaraz ;)