12/21/2012

Wigilia klasowa + OOTD

Hejjj :***
Dzisiaj mieliśmy wigilię klasową było dość fajnie nie powiem że nie ;D
Ja przyniosłam piernik i wyglądał on tak :
Pokrojony już przepraszam :(



Były już na koniec Jasełka i mi się rajtki podarły :( było mi tak zimno że szok ;D
Ale było bardzo dużo jedzenia nie spodziewałam się ;D
Natalka przyniosła pucha muffinki <3
A Ola łazanki nie jadłam i pyszne ciasto które miałam okazję już próbować:)

Teraz kilka zdjęć :
Tutaj jest nie całą nasza klasa nie chce mi się wymieniać kto tam jest :D

Ja i Ola ;D
Jak to Ola określiła ,,ZACZYTANE''

Ja i Natalka <3


I oczywiście nasza choinka :D


A teraz OOTD:


Bluzka : kupiona u nas w mieście 
Sweterek : Cubus
Spudniczka : Fashion House
Balerinki : Sklep Chiński 







I jeszcze zdj z Olą :




Haha :D




Więc to wszystko :)
Jak widać na razie nie było tego końca świata ;D
Pozdrawiam <3


Klaudia :***