12/20/2012

Hejjj :***
Dziś w szkole było tak średnio ;/
Jutro niby ten koniec świata ;/ 
Napiszcie mi w kom co uważacie na te przepowiednie majów ?? D;
Byłam z Olą ( nie lubię mówić Ally więc niech zostanie Ola myśle że się nie obrazi ) i kupowałyśmy rzeczy na wigilię typu sztućce kubeczki i talerze oczywiście plastikowe :)
Ola sb kupiła jakiś podkład korektor kwiatka do włosów ja z resztą też już mam 2 i balsam do ust z resztą pewnie zrobi post u sb o tym więc macie link do jej bloga jak byście chcieli
Teraz siedzę piszę z Natalką <3 Olą :* i piję sb pyszną kawkę 3w1 z Biedry ;D
Pycha jeżeli macie Biedronkę gdzieś obok siebie polecam kupić bo kosztuje jedyne chyba 6 zł więc nie wiele :)



Nie zapomnijcie obejrzeć dziś 2 części Titanic'a :)
Tutaj macie jego realistyczne zdjęcie <3


Więc to wszystko ;)
Jeżeli będzie ten koniec świata ( chodź w to wątpię ) to dziękuje wszystkim tym którzy chodź raz odwiedzili mojego bloga którzy pisali mi komentarze na prawdę każde wejście jest dla mnie bardzo dużą uciechą ;)


Kocham was wszystkich <3
Myślę że do Zobaczenia :***
Klaudia :***