2/03/2013

Coś na poprawę tej ponurej niedzieli :)

Hej:***
Dziś robię post o jedzeniu mój pierwszy tak owy :D
Jak ja to nazwałam jedzenie na poprawę humoru :D


Jest to koktajl z bananów i błonnikiem <3

Co będzie potrzebne :

1.2 sztuki bananów z resztą jak kto chce ja wzięłam 2 małe :)
 2.1/2 szklanki mleka obojętnie jakiego :D
3.Błonnik ja mam z jogurtem .

Następnie ,,narzędzia'' do przygotowania :
Robot kuchenny lub blender ja mam robota ale nie chce mi się tego myć więc zmiksowałam to mikserem :D
Kubek miska talerz czy cokolwiek chcecie ja mam duży kubek  :)

Sposób przyżądzenia :
2 banany pokroić na małe kawałeczki i zmiksować 
następnie przelać do naczynia wsypać błonnik i gotowe :D

SMACZNEGO :D





Moja wena nadal trwa więc możecie się spodziewać następnego postu wieczorem :D
Pozdrawiam <3


Klaudia :***