2/02/2013

:) *.*

Hejjj :***
Mam dziś wenę i robię kolejny post :D
Była dziś u mnie Natalka i było bardzo fajnie dodam zdjęcia które są na jej blogu bo nie mam swoich :D
Jest tu mój kotek i Felunia oraz tosty :D


teraz jem zupkę chińską i oglądam ,,Sex w wielkim mieście''
Kocham <3


Piszę z Natlką rozmawiam z siostrą i szczerze się nudzę :D

I dodaje moje zdjęcie :


Od Moniki przyjaciółki moich sióstr dostałam tusz z Catrice Evolution to revolution bo ma 4 i mówi że nie zdoła zużyć tylu w ciągu 6 miesięcy :)
 Testowałam go i powiem że daje powalający efekt baaaaardzo pogrubionych i wydłużonych rzęs :)


Pije ciągle Picwik'a jest u nas przeceniony z 2.99 na 97 gr ja mam smak zielonej herbaty i truskawki kocham wszystko co jest gorzkawe a to jest :D
Jest też smak brzoskwiniowy z czarną herbatą :)


Spodziewajcie się niedługo mini mini haul'u :D



więc to tyle myszki pozdrawiam cieplutko :)


Klaudia :***