2/02/2013

Mordeczki wy moje :*

Hejjj :***
Jest godzina 10:50 a ja siedzę w pidżamie nudzi mi się i od dawien dawna mam wenę go się jak wiecie rzadko zdarza :D
Wczoraj jak chyba wiecie była u mnie Ola i robiłyśmy zdjęcia ale mniejsza bo je już widzieliście :D
I zapomniałam dodać jednego kolarzu ale dodam dziś bo myślę że to dość dobra okazja ale nie do końca :)
Wczoraj też przyjechała Justyna (18-19) do mojej siostry Kornelli :)
Justynę to ja kocham uwielbiam jest najpiękniejsza na świecie zaraz dodam wam jej zdjęcie :)
Więc to ona piękna prawda ?? :)



Już straciłam wenę :(
Ale dodam kilka takich najśmieszniejszych zdjęć z Olą :D
I niespodziankę :*


Ola mnie miała walnąć tu :D

Chciałam zrobić zdjęcie z ukrycia że Ola ciągle pisze z Kacpa ale się spojrzała :D

Wyglądam tu jak jakaś obrośnięta małpa moje włosy :D




I teraz te piękniejsze :D


Nie to nie jest piękne to jest żałosne :D


+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

Jestem już zwami więcej niż pięć miesięcy i z tej okazji zrobiłam kolaż praktycznie ze wszystkich zdjęć które dodałam na bloga :)

Kocham was :*


Proszę pokażcie że jesteście :)
Bardzo mi na tym zależy <3
Zachęcam do komentowania nawet nie wiecie jaką mi to przyjemność sprawia :*

Pozdrawiam cieplutko <3


Klaudia :***