4/01/2013

....

Hejjj :***
Jak mija wam drugi dzień świąt ?? 
Mi całkiem nie źle :) Jestem taka pełna że szok :D
Wczoraj byłam u dziadków i taty było bardzo fajnie :D
Jutro jadę do Jędrzejowa na zakupy już  jednej rzeczy się nie mogę doczekać :D
Zimno mi teraz ubrałam cieplutkie skarpetki bluzę :D
Ale nas ta pogoda rozpieszcza prawda ??
Jest 16:30 a jest tak widno że masakra haha :D
Nie mam co pisać nie mam weny ani nic :(
Dzisiaj jak wiemy jest prima aprilis i lejek ja nie zostałam oblana mama mnie trochę zmoczyła i siostra :D
Ok nie mam co pisać :(
Dodaje zdjęcie i zmykam :*



 
Papa <3


Klaudia  :***