4/02/2013

Haul + kilka zdjęć :D

Hejjj :***
Myślałam że kupiłam więcej rzeczy ale nie :( :D
Więc zaczynajmy :
 
Zegarek Geneva ok 50 zł 

Wypełniacz do koka 4,50 zł
Spodnie ok 50 zł
 Moje piękne balerinki tylko 35 zł


Jeszcze kupiłam białą bokserkę ale nie wiem gdzie jest :(

Lakiery ok 3 zł
Szampon 6,50 odżywka ok 5 zł
Zmywacz ok 4 zł peeling też :D
testery podkładów 1 zł ( W Polsce jest nie legalne sprzedawanie testerów ale ok ... )




A teraz z czego najbardziej się cieszę i nie tylko ja na tym zyskam ale też wy :D
Jest to aparat teraz na blogu będą o niebo lepsze zdjęcia :D
Jest to LUMIX LZ 20 .
Ma świetną jakość moim zdaniem kosztował chyba mniej niż 700 zł ze wszystkim :D

I teraz kilka zdjęć :




Ola przypominam żebyś czytała lekturę :D
Ja już dzisiaj trochę przeczytałam nuddda :/



A co za oknem ?? :

ehhhh :/ 
Podobno ok 10 ma być już ciepło :D



To jest najdłuższy post na świecie :D

Ja mykam jeść kolację :D

Papa :)



Klaudia :***