6/22/2013

Nikt nie widział, nikt nie słyszał…

Hejjj :***
Witam was po tak długiej przerwie ponad dwumiesięcznej :(
Było to spowodowane po pierwsze tym że ludzie ze szkoły się dowiedzieli a po drugie tym że nie wiedziałam jak zmienić nazwę użytkownika ale już jest ok :)
Parę razy tak naprawdę brałam się do pisania postu ale mi nie wychodziło albo stwierdzałam że to nie ma sensu albo były jakieś usterki :)
Ale teraz obiecuję że regularnie siądę przed komputer zepnę moje cztery litery i będę pisała :)
Blogowanie sprawia mi naprawdę wielką przyjemność a od kiedy mam sprzęt którym mogę robić naprawdę dobrej jakości zdjęcia sprawia mi to jeszcze większą przyjemność co za tym idzie mogę wam więcej pokazać :D
Przez ten czas też było sporo nauki co prawda się nie za bardzo do tego przykładałam ale na prawdę na prawdę miałam pokojowe zamiary XD
Też się sporo wydarzyło przez ten czas miałam urodziny 11 maja i w ogóle i w ogóle :)
Na 100% pojawi się post z zakupami bo troszkę tego jest xd <3
Teraz mykam może jeszcze coś dodam potem ale chciałam tu troszeczkę sprostować całą sytuację :*




Klaudia :***