6/23/2013

Letni Tag :)

Hejjj :***
Przychodzę dziś do was z letnim tagiem :)
Tak tak wiem ten tag będzie że tak powiem ''odgrzewanym kotletem'' ale z tego powodu że nie robiłam takiego tagu a chcę coś napisać to go robię :)

1.Jakie są twoje ulubione lody ?
Nie mam tak na prawdę ulubionych lodów ale od niedawna polubiłam truskawkowe lody w polewie z białej czekolady <3
 2.Twój ulubiony owoc ?
Jeśli chodzi o lato to zdecydowanie sezonowe owoce typu arbuz, nektarynka czy brzoskwinia :)
 3.Japonki , sandały czy baleriny ?
W balerinkach to tak średnio w upały ale za to bardzo lubię sandałki a w japonkach nie czuję się swobodnie jedynie nad wodę czy coś :)
 4.Jaki lakier lubisz na stopach - 1 kolor czy bez lakieru ?
Zdecydowanie czerwienie i róże coś w tych tonacjach :) U mnie na stopach zawsze tylko jeden kolor :D
 5. Preferujesz bikini, tankini czy strój jednoczęściowy?
Bikini :)
6. Jak lubisz się opalać - solarium, samoopalacz czy słońce?
Tak na prawdę średnio lubię się opalać i jeszcze opalam się na czerwono więc... Ale jeśli już to słońce :)
7. T-shirt czy top?
T-shirt :)
8. Spodnie, krótkie spodnie czy spódnica?
Krótkie spodenki i czasem spódniczka krótka przewiewna :)
 9. Gładka skóra - golenie, woskowanie czy depilator?
Golenie :D
10. Baseny czy jezioro?
Nie umiem pływać więc jest to mi obojętne ale chyba troszkę bardziej wolę basen  oczywiście podwórkowy :D



Więc to wszystkie pytania :)
Gorąco zachęcam do zrobienia tego tagu każdego co ma ochotę właśnie go zrobić :)

Pozdrawiam .


Klaudia :***