9/08/2013

Every week is a week less for the holidays

Hejka!

Jak minął wam weekend? U mnie no dość dobrze nie mogę narzekać choć niedziela nie za fajna jak chyba każda niedziela w roku szkolnym ...

Dziś obudziłam się o 7:10 z myślą że trzeba iść do szkoły i że muszę już wstawać, ale na szczęście uświadomiłam sobie że jest niedziela :D

W dodatku chciałabym was przeprosić za to że nie pisałam tydzień ale wiecie to był tak jakby ostatni taki luźny tydzień i chciałam to wykorzystać bo od tego tygodnia zacznie się już masakra, ja mam na wtorek już zapowiedzianą kartkówkę/test z biologii -,- 

Weekend u mnie się zapowiadał cudownie Ola u mnie spała do północy siedziałyśmy przed moim blokiem było super <3
Wczoraj też było fajnie nie mogę narzekać :)

Ale dzisiaj jakoś tak dziwnie Ola przyszła gapiłyśmy się w telewizje w kompa w telewizje w kompa nawet na chwile na dwór ...


Tak w ogóle mamy z Olą w planach nagranie BFF tag więc myślę że za niedługo zbierzemy dupska i nagramy :D

W planach mam jeszcze zrobić post o moim dniu jak wygląda co robię przez cały dzień oczywiście w formie zdjęć :D




Buziole :***