9/02/2013

Tag szkolny czas :)

Hejka!

No więc mamy dziś 2 września czyli rozpoczęcie roku szkolnego :(
Jutro do szkoły. Ja mam 8 godzin O.o w ogóle plan mamy taki sobie, nie jest zły ale jakiś super też nie.

Więc jak szkoła to szkolny tag więc zaczynajmy :

 1.O której wstajesz do szkoły ?
Po 7 :D Z resztą do szkoły mam ok 3 min. drogi a z Olą i tak i tak się spóźniamy <3
2.Ulubiony nauczyciel ?
Pani od Informatyki <3
3.Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
Informatyka hahahha :D
4.Czy masz w szkole klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?
Z każdym <3 U nas w klasie są mega fajne osoby więc każdy z każdym się lubi :D
5. Plecak, torebka czy tornister ?
Plecak, chociaż mam torbę ale to nic też jest ok z torbą :)
6. Czy malujesz się do szkoły?
Nie ale jeśli już to tylko tusz :)
7.Do szkoły spodnie,spódnice czy sukienki ?
SPODNIE !
8.Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd) ?
Zależy w co jestem ubrana ale jeśli już to najczęściej zegarki :)
9.Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
Nie ...  (Nie do mnie z tym pytaniem) :D
10.Czy jesz w szkole 2 śniadanie?
Jak mam 5 godzin to bardzo rzadko a tak to biorę ale picie muszę mieć zawsze !
11.Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba , źle Ci z nim idzie?
Matma ... Jestem lewa z matematyki .
12.Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem,taxi,samochodem?
Pieszo, jak pisałam droga do szkoły zajmuje  mi ok. 3 min
13.Zmieniasz buty w szkole?
W zimę tak a tak t wychodzę z domu w butach które mam po szkole :)
14.Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?
Czasem :D
15.Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Raczej nie :D

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Zachęcam wszystkich do zrobienia tego tagu :)
Jeśli ktoś go zrobi dajcie link do posta na dole :*




 
 Ps: Jeszcze 10 osób i będzie was 200 <3 Jestem meeeega szczęśliwa i nigdy nie sądziłam że będę miała 100 obs. a tu pod nosem mam 200 <3
KOCHAM WAS <3