9/16/2013

Rings & Tings

Hejka!
 Jak wiecie jestem chora, i dzisiaj z racji tego że rano się nie czułam za dobrze nie poszłam do szkoły.
Wczoraj wieczorem byłam sama i tak mi się nudziło że postanowiłam napisać do firmy Rings & Tings z ofertą współpracy, poszło szybko sprawnie bez żadnych problemów już dziś rano miałam odpowiedź że TAK <3
Jestem meega szczęśliwa i pokażę wam teraz kilka rzeczy które mnie dość zainteresowały  :







I naszyjniki ---> ten moim zdaniem najpiękniejszy <3 Klik

 
W ogóle mają tam przepiękną biżuterie (to zdjęcie pierścionków nie jest mojego wykonania to są tylko przykładowe, nie koniecznie mi się podobają :D)

Jak przyjdzie mi biżuteria to na pewno pojawią się zdjęcia z jej udziałem :D
Ps: To co dostanę jest niespodzianką, ja nic nie wybieram po prostu dają to co sami chcą co też mi się podoba bo to będzie mega niespodzianka :)

Wam jak minął dzień ? 

Klaudia :***