9/18/2013

The end of illness.

Hejka!

Jak u was zdrówko ? 
Bo w komentarzach niektóre z was pisały że też nie za ciekawie :(
U mnie już trochę lepiej wczoraj też nie byłam w szkole ale dziś już postanowiłam sobie że muszę iść bo będę miała zaległości, trudno było wstać po 4 dniach wstawania po 10:00 :D
Z jednej strony fajnie jest być chorym bo nie chodzimy do szkoły a z drugiej nie bo wszystko nas boli...

Niedługo muszę z Olą albo Wiką wybrać się na zdjęcia bo nie umiem sobie jakiś ładnych zrobić i do tego w domu -,-
Szczerze mówiąc wolę z Wiktorią chodzić na zdjęcia bo nw z Olą to tak dziwnie nie wiem jak się ustawić ani nic  bo się śmieje od razu a z Wiką to ja sb stanę/siądę ona zrobi zdjęcie i gotowe :D

Teraz po woli (w sumie nie powoli ale dobra) trzeba kupować cieplejsze swetry i bluzy niestety niby ładnie słonko świeci w w ogóle ale jak się wyjdzie na dwór to zimno jak nie wiem ...

Niedługo pewnie znów coś nagramy i jak widzieliście w poprzednim filmiku że my normalne nie jesteśmy :D


Tak w ogóle to pozdrawiam wszystkich ludzi z mojej szkoły  XD <3 



Tak w ogóle dziękuję wam za tyle miłych komentarzy i  obserwacji <3 od wakacji jest was już ponad 240 <3

Kocham was wszystkich ! 


Klaudia :*