10/19/2013

Enjoy the little things

Hejka!

Wiem że nie pisałam 9 dni za co przepraszam ale chciałam zdobyć jeszcze troszkę tych kliknięć :)
Czuję się jak bym nie pisała gdzieś z miesiąc tak się dziwnie czuję że nie pisałam aż mi teraz wstyd nie wiem czemu, dodatkowo czuję się jak by mi czegoś w sobie brakowało jednej małej rzeczy która uzupełni moje szczęście i myślę że jak napiszę post to wszystko będzie już okej <3
Ten tydzień minął mi strasznie ale to strasznie szybko i meega pozytywnie.
W poniedziałek był dzień nauczyciela i nie szliśmy do szkoły wiem że niektórzy szli ale na szczęście moja szkoła nie szła :D 
We wtorek byliśmy na wycieczce w kinie na filmie ''Wałęsa człowiek z nadziei'' potem pojechaliśmy do Muzeum zegarów słonecznych w Jędrzejowie może słyszeliście o nim w szkole jest to jedyne muzeum zegarów słonecznych w polsce (nie mam zdjęć bo wstałam o 7:45 a miałam na 8 więc zapomniałam xd)
W czwartek nie mówiąc nikomu ani mamie ani siostrze zwolniłam się z ostatnich 3 lekcji i pojechałam do Kielc po buty, miałam kupić sobie kupić jakieś botki na zimę z grubą podeszwą wiązane ale mi się nie spodobały więc szukałam dalej i kupiłam sobie moje piękne adidaski z Nike <3

Zapłaciłam za nie tylko 120 zł *O*


Kupiłam sobie jeszcze plecak w biedrze (Biedronce) nie jest piękny wręcz jest bardziej brzydki niż ładny ale bolą mnie plecy i kosztował 14,99 więc bardzo mało i żal było nie brać xd



Dziękuję wam za tyle obserwacji <3 Nie spodziewałam się tego jesteście najlepsi !




A wy jak spędziłyście ten tydzień ?