10/24/2013

Rings & Things #1

Hejka !
Dziś przyszła mi paczka z firmy rings & things Klik z której bardzo się cieszę, jak pewnie wiecie nie wybieramy sobie tam biżuterii tylko przysyłają nam losowo wybrane rzeczy i moim zdaniem jest to fajne bo nie wiemy co dostaniemy i jest to mega niespodzianką :)

Ja dostałam standardowo 3 rzeczy pierścionek, bransoletkę i naszyjnik :



Naszyjnik jest moim zdaniem bardzo ładny większości może się nie podobać ale mnie motyw z krzyżami się bardzo podoba a naszyjnik jest z tych dłuższych i ma 3 rodzaje krzyżów :)


Bransoletka nie jest zła ale była na mnie trochę przy duża więc zmniejszyłam i się lekko wygięła ale jakoś za bardzo tego nie wdać :)


I ostatni jest pierścionek z bardzo znanym już znakiem ''forever'' jest on moim zdaniem śliczny delikatny właśnie taki chciałam żeby był mały i nie rzucał się w oczy.

________________________________________________________________________________

A teraz chciałam wam podziękować za każde kliknięcie w baner sheinside, udało mi się dzięki wam współpracować z tą firmą <3

Ps: Pozdrawiam Miłosza który zapewne to czyta XD


Klaudia :***