10/29/2013

There is no time for anything

Hejka :)
Dni mijają tak szybko że nie da się za nimi nadążyć, wiem że się powtarzam w każdym poście ale nie mogę uwierzyć że dopiero wychodziłam ze szkoły z planem lekcji w ręce a tu już koniec drugiego miesiąca nauki, czas leci oceny się sypią (niekoniecznie dobre) ...

Tęsknię za wakacjami, za tym że do 23 siedziało się na dworze, te nocki w namiocie i banie się każdego najmniejszego odgłos, ale cóż trzeba się pogodzić z rzeczywistością i żyć dalej ...

Ostatnio jedna dziewczyna napisała mi że mój blog jest stworzony dla pieniędzy, sponsorów i wgl. szczerze mówiąc tak źle znoszę krytykę kiedy mnie lub osobę którą bardzo lubię  ktoś skrytykuje nie przejdę obok tego obojętnie muszę coś powiedzieć/odpysknąć (taka już jestem nikt ani nic tego nie zmieni)...


Jeśli możesz kliknij w baner sheindside :)