11/04/2013

Cold, cold, cold

Hejka :)
Jak u was po świętach ? U mnie bardzo dobrze, w tym roku nie byłam u żadnej rodziny po prostu byliśmy na grobach u tych których mamy tutaj :)
Większość jak zauważyłam obchodziła Halloween ja miałam chodzić z kolegą i Olą ale coś nie wyszło, miałam jakiś dziwny humor i co by mi na to pomogło SŁODYCZE ale nie chciało mi się ruszyć dupki i przebrać się za wariata tylko siedziałam przed komputerem ...

Chodzę o wiele za późno spać w tym roku szkolnym zamiast położyć się jak każdy normalny człowiek spać o 22 to ja chodzę spać po północy chyba jestem za bardzo przyzwyczajona do chodzenia spać po 2 jak to w wakacje bywało a co za tym idzie wstawania o 12 przez co cały dzień przeleciał mi przez palce...
Też nie możecie się przyzwyczaić do tego ''nowego'' czasu ? Choć śpimy o godzinę dłużej czuję się strasznie niewyspana ...
A na dworze  jest coraz zimniej ja już wyciągnęłam zimową kurtkę w której chodzę bo temperatury nie są za ciekawe, ostatnio jak się obudziłam był szron na samochodach i w ogóle masakra ...

Zapraszam na mojego tumbrl'a - Klik
-  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  


Jeśli możesz kliknij w baner sheinside i napisz w komentarzu :*