10/07/2013

MARION kosmetyki do testowania

Hejka!

Przez kilka dni pod rząd będą pojawiały się posty więc myślę że się cieszycie :D
Ale dziś nie o tym!

Szłam sobie do domu ze szkoły z dziewczynami i jak byłam już 2 bloki od swojego dzwoni siostra i mówi '' jesteś w domu'' ja powiedziałam że ''nie że jestem obok 9a'' a ona na to ''to jak już będziesz w domu to zadzwoń do mnie bo czeka na ciebie coś'' ja się nawet nie śpieszyłam bo myślałam że to nic takiego ale jestem już pod moim blokiem patrzę a tam mama która rozmawia z sąsiadką trzyma paczę a dziewczyny od razu otwórz otwórz otwórz a ja mówię że zobaczą pewnie na blogu no to poszłam do domu patrzę a tu kosmetyki z Marion, tej paczki się nie spodziewałam bo napisałam do nich jakieś 3 miesiące temu i napisali do tego że losują kilka osób :)


1.Zabieg Laminowania proste i gładkie włosy 
2.Maska kolagenowa
3.Płyn micelarny do oczyszczania oraz demakijażu twarzy, oczu
4.Mgiełka chroniąca włosy przed działaniem wysokiej temperatury
6.Chusteczki do demakijażu twarzy i oczu i szyi 

Kiedy przetestuje te kosmetyki na pewno zrobię ich recenzję :)

Buziaki :**

Klaudia