10/04/2013

Dzień chłopaka.

Hejka!
Ostatnio nie mogę sobie nic zaplanować, nie mam na nic czasu już na przyszły tydzień jesteśmy obsypani masą sprawdzianów i kartkówek ...
Ale nie o szkole dzisiaj bo zauważyłam że każda blogerka w każdym poście porusza temat szkoły :D

W poniedziałek był dzień chłopaka, z dziewczynami myślałyśmy dość długo co tu by im kupić żeby nie dostali czegoś takiego samego jak chłopaki z innych klas ale wyszło na to że kupiłyśmy im kole i zabrałyśmy na pizzę, z 13 chłopaków było 10 albo 9 :D


Akurat w poniedziałek miałyśmy 6 godzin a żeby nie zostawać na chemii powiedziałyśmy pani że idziemy do pizzerii i że zaraz przyjdziemy, a dobrze wiedziałyśmy że pizzerię otwierają po 13 :D
Potem jak zjedli to poszliśmy zrobić sobie zdjęcie z nimi ale jakaś dziewczyna co jej nie znam nam robiła i wyszło zamazana -,-

Do domu wróciłam po 15 odrobiłam lekcje i szykowałam się bo mieliśmy dyskotekę właśnie z okazji dnia chłopaka, było suuuper, nie sądziłam że będzie tak fajnie z dziewczynami myślałyśmy że będziemy ściany podpierać ale nie bo jak siadła któraś to od razu albo koleżanka albo jakiś chłopak podchodził i żeby zatańczyć :D
O 20:30 przyszłam do domu wymęczona jak nie wiem z bolącymi nogami :D



A wy co dałyście chłopakom w dniu ich święta ?

+

Zapraszam was na bloga mojej kuzynki, jest ona fajnką 1 Direction a ten blog jest z opowiadaniami/historyjkami



Masz jakieś pytanie ? 
Napisz na dole albo zadaj je na asku