11/20/2013

Quiz

Hejka!
Jak chyba wszyscy czekam z niecierpliwością na weekend, pamiętam jak w poniedziałek nie chciało mi się wstawać do szkoły a już jutro będzie czwartek.
Szczerze mówiąc dzisiejszy dzień w szkole mi się strasznie dłużył, na 2 godzinach oglądaliśmy film ''Katyń'' więc dość szybko minęło ale reszta to masakra już nie mówię o matematyce ...
Niedługo z dziewczynami musimy się wybrać na sesje bo już nawet mnie obrzydły te zdjęcia w domu. Tak sobie dzisiaj myślałam że jeśli by nie było sprawdzianów i kartkówek to mogła bym do tej szkoły nawet wstawać o 5 żeby na 6 tam być. Tak na prawdę nikogo praktycznie byśmy nie znali jeśli nie szkoła .

-  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -

We wtorek tydzień temu przyszła mi pierwsza paczka od firmy Quiz klik, miałam bardzo dobry kontakt z panią z tej firmy :)
Dostałam od nich 2 lakiery i cień do powiek, ja się nie maluję ale jeśli już to tylko tuszem a cień dostałam błękitny, lakierów też nie używam zbyt często ale od czasu do czasu lubię sobie pomalować paznokcie ale tylko na ciemniejsze kolory :)