11/26/2013

Współpraca Firmoo.com

Hejka!
Około miesiąc temu napisała do mnie przedstawicielka bardzo dobrze chyba wszystkim znanego internetowego sklepu Firmoo, na początku nie byłam przekonana ale po tym jak przeczytałam dokładnie maila od niej to pomyślałam czemu nie a okulary pewnie za niedługo bym wymieniała bo miałam za słabe szkiełka.
Bardzo dobry i szybki kontakt, nie spodziewała bym się tak miłej korespondencji i szybkiej bo pani kazała wypełnić ankietę, podać adres zamieszkania i wysłać załącznik z receptą od optyka .
Przesyłka szła ok. 8 dni roboczych nie licząc weekendów, moim zdaniem przyszła szybko jak na przesyłkę z Chin :)

W paczce znajdował się oczywiście list następnie, etui twarde i miękkie, ściereczka do okularów oraz mały dwustronny śrubokręcik z dodatkową śrubeczką w razie zgubienia :)


Kiedy je włożyłam po raz pierwszy nie byłam przekonana po za tym myślałam że okulary będą w kolorze pudrowego różu ale białe jak najbardziej mi odpowiadają :)


Jeśli możesz kliknij w baner sheinside :)