12/06/2013

Mikołajki

Hejka moje mikołajki <3 
Dziś jak chyba wszyscy wiemy są mikołajki, dzień w którym ''Mikołaj'' przynosi nam prezenty z 5 na 6 grudnia w nocy a kiedy budzimy się rano mamy swoje paczki na końcu łóżka (przynajmniej ja tam mam). Chyba w większości szkół tak jest że losujemy jedną osobę z klasy której potem dajemy prezent, ale większość i tak się zamienia, tak też zrobiłyśmy z Natalą, że ja jej daje prezent a ona mi.
Z prezentu który dostałam od Natalki jestem meega zadowolona, dostałam od niej słuchawki, kubek (jak to Ola powiedziała ''następny do kolekcji :D''), świeczkę i jak to Natala musiała dać coś malutkiego świątecznego i dostałam do tego małą gwiazdeczkę która jest prze urocza <3 Oczywiście jeszcze słodycze jak by innych rzeczy było mało :D

Powiedziałyśmy dobie tak na prawdę co chcemy więc jakiejś mega niespodzianki nie było, ale ja się na przykład cieszę nawet z drobnej rzeczy więc jestem bardzo zadowolona, Słuchawki powiedziałam żeby kupiła byle jakie bo i tak je zaraz zepsuje jak to ja :D

Od ''Mikołaja'' dostałam paczkę ze słodyczami i tradycyjnie z pomarańczami i mandarynkami dla zapachu  <3

A wy co dostałyście od kochanego ''Mikołaja'' ? proszę się pochwalić :D